Monday, December 8, 2008

'Helmi macam budak sekolah'



Semalam..tgh aku borink2 melayn org dtg kerumah utk beraya n setelah sehari suntuk asyik kat dapur..ntah mcmana ak bleh lyn bola..time 2 malaysia vs vietnam.
Aku xsuke sgt tgk bola klo Malaysia main,yela dh fhm sgt asyik kalah je,naik nyampah aku. Baik aku lyn EPL. aku dgn couzen ak pon berkumpul mcm2 budak2 dpn tV mhu terjojol mata!!
Br je aku melabuhkan punggung taw2 dh gol! ni yg buat ak menyampah..dr jarak 30m bleh gol sng2 ja player vietnam 2 dpt gol(apela keeper nie) byk alpa sgt. nsb Hairuddin cover balik.ak ingat leh la seri ..tggu2 pun borink so aku g la mlpk lyn games..taw2 mlysia kalah 2-3..aisey !! slh siapa???? korang bc la sendiri paper arini
Nk cite pon menambahkn geram dan mnyampah ak jer..Ngeeee

Dia penjaga gol terbaik negara, tapi hari ini dia mengecewakan..... :(

TIGA kesilapan 'budak sekolah' penjaga gol, Helmi Eliza Elias menyaksikan Malaysia dirundung malang apabila kecundang 2-3 kepada Vietnam di Stadium Surakul, sekali gus menyempitkan laluan ke separuh akhir Kejohanan Piala Suzuki AFF, malam tadi.

"Ia memang kesilapan penjaga gol. Dia (Helmi) adalah penjaga gol terbaik negara ketika ini, tetapi hari ini, dia jelas mengecewakan.

1 comment:

ARC said...

waa rajen tgk bola? slalu pompuan tgk sinetron saje wakakka jangan mara gurau saje

xyah tgk pon da tau kalah..kalau kate kalah sbb xde penyokong pon xleh gak..mmg dah muke kalah nak wat cmne

baik daku g tdo...xtdo dr smalam lg nih..aiyooo